Reklamı Kapat

Sepaş Enerji’nin çağrı merkezi aramaları 2020’de yüzde 24 arttı

Kocaeli haber - Sepaş Enerji Çağrı Merkezinin aranma oranında 2020’de yüzde 24 artış yaşanırken, şikayetlerin ilk iletişimde çözüme ulaşma oranında ise yüzde 93’lük başarı kaydedildi.

Kocaeli haber - Türkiye genelinde 4 milyon kişiye elektrik hizmeti sağlayan Sepaş Enerji, 2020’ye ait çağrı merkezi istatistiklerini açıkladı. İstatistiklere göre, yıl boyunca çağrı merkezine yapılan arama sayısı 670 bin oldu. Pandeminin etkisiyle çağrı sayısında yüzde 24’lük bir artış olmasına rağmen şikayetlerin ilk iletişimde çözüme ulaşma oranında yüzde 93’lük başarı kaydedildi. Sesli yanıt sistemi (IVR) aracılığıyla elektrik faturası ödemeye olanak sağlayan entegrasyon sayesinde 2020’nin ikinci yarısında çağrı merkezini arayarak yapılan fatura ödemelerinde de artış sağlandı.

26 Oca 2021 - 10:24 Kocaeli- Kocaeli Haber


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Bugün Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Bugün Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Bugün Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Bugün Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.




Anket Sizce Kocaeli'nin En Başarılı Belediye Başkanı Kim?