Reklamı Kapat

Çağrı personellerine iletişim eğitim verildi

DÜZCE (İHA) – Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’nde görevli personellere, iletişim becerilerinin arttırılması amacıyla eğitim verildi.

Haber albümü için resme tıklayın

Düzce’de tüm çağrıları ilk karşılayan ekiplere çeşitli eğitimler verilmeye devam ediyor. Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Gönül Günaydın Çabukoğlu’nun önderliğinde personellere yönelik iletişim eğitimi verildi. Eğitime, Düzce Valisi Cevdet Atay da katıldı. Seminerde çağrıları ilk karşılayarak vatandaşlara hizmet veren personellere iletişim becerilerinin geliştirilmesi ile ilgili bilgilendirmelerde bulunuldu.

# ile

20 Ara 2021 - 16:20 Düzce- Eğitim



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Bugün Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Bugün Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Bugün Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Bugün Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.



Anket Sizce Kocaeli'nin En Başarılı Belediye Başkanı Kim?