Doğayla İç İçe Enerji Depoladılar
Avrupa'nın en büyük doğal yaşam parkı unvanına sahip olan Kocaeli'deki Ormanya, kritik toplantı öncesi kabine üyelerini ağırladı. Sabahın erken saatlerinde temiz hava eşliğinde doğa yürüyüşü yapan ve enerji depolayan heyette şu isimler yer aldı:
-
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu
-
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş
-
Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler
-
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı

Bakan Uraloğlu'ndan Vatandaşlara "Ormanya" Tavsiyesi
Yürüyüş sırasındaki keyifli anları sosyal medya hesabı üzerinden paylaştığı bir videoyla takipçilerine aktaran Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ormanya'nın muhteşem doğasına hayran kaldıklarını dile getirdi.
Bakan Uraloğlu, yaptığı videolu paylaşımda şu ifadelere yer verdi:
"Sapanca’da gerçekleştirilen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için bölgeye geldik. Sabahın erken saatlerinde Kocaeli Büyükşehir Belediyemizin bu muhteşem milli parkındayız. Tabii bugün çok değerli misafirlerimiz var; Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanımız Mahinur Hanım, Milli Savunma Bakanımız, Tarım ve Orman Bakanımızla birlikte, açıyı biraz daha genişlettiğimizde Hüseyin Yayman Başkan ve beraber yol yürüdüğümüz yeni arkadaşlarımızla sabahın erken saatlerinde temiz havada yürüyüş yapıyoruz. Burayı herkese tavsiye ediyoruz."




