NECMETTİN ERBAKAN KÜLTÜR MERKEZİ’NDE NOSTALJİ GECESİ
Çayırova Belediyesi Prof. Dr. Necmettin Erbakan Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen konsere; Çayırova Belediye Başkanvekili Seyhan Dünmez, kent protokolü ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Başkanvekili Seyhan Dünmez’in konuşmasıyla başlayan programda, Çayırova Belediyesi Korosu sahne performansıyla büyük beğeni topladı. 80’li ve 90’lı yılların hafızalara kazınan şarkıları, salonda nostalji dolu anların yaşanmasını sağladı.
“GEÇMİŞE YOLCULUK YAPTIK”
Büyük alkış alan konserin ardından Çayırova Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, “80’ler 90’lar konserimizle geçmişe yolculuk yapıp, nostaljik bir etkinlikte bir araya geldik. Başkanvekilimiz Seyhan Dünmez ve Belediye Başkanımızın eşi Nur Çiftçi’nin katılımıyla gerçekleştirdiğimiz konserimizde bizleri yalnız bırakmayan tüm ilçe sakinlerimize teşekkür ederiz” ifadelerine yer verildi.
Çayırova Belediyesi, kültür ve sanat etkinlikleriyle ilçe sakinlerini farklı programlarla buluşturmaya devam edecek.
Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi’nin kültür-sanat alanındaki çalışmalarıyla etkinliklerin sürdüğü ilçede, son olarak Çayırova Belediyesi Korosu sahne aldı. İlçe sakinlerinden oluşan 80’ler 90’lar korosu, dönemin unutulmaz eserlerini seslendirerek katılımcılara keyifli bir akşam yaşattı.