GÖLCÜK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNDEN SANAT ŞÖLENİ GENÇLERİN YETENEKLERİ BÜYÜLEDİ
Gölcük Anadolu Lisesi öğrencilerinin hazırladığı 2026 Yıl Sonu Sanat Sergisi, Değirmendere Sanat Evi’nde sanatseverlerle buluştu. Sergide sürreal ve klasik eserler dikkat çekti.
Abone Ol
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te Bugün Kocaeli Gazetesi sitemize
abone olun.