EMRE TORAMAN VE EKİBİYLE VEDA
Sezonun sona ermesiyle birlikte kulüpte önemli ayrılıklar yaşandı. Gebzespor’da Teknik Direktör Emre Toraman ve ekibiyle yollar resmen ayrıldı.

5 FUTBOLCUYA TEŞEKKÜR EDİLDİ
Kulüp tarafından yapılan açıklamada, sözleşmeleri sona eren futbolcular Mustafa Pektemek, Cenk Ahmet Alkılıç, Denizalp Özdemir, Kaan Kanak ve Yunus Karakaya’ya da teşekkür edildi.

KULÜPTEN TEŞEKKÜR MESAJI
Gebzespor’dan yapılan açıklamada, “Kulübümüz ile sözleşmeleri sona eren Teknik Direktör Emre Toraman ve ekibi ile futbolcularımız Mustafa Pektemek, Cenk Ahmet Alkılıç, Denizalp Özdemir, Kaan Kanak ve Yunus Karakaya’ya kulübümüze verdikleri emekler için teşekkür ediyor, yeni kariyerlerinde başarılar diliyoruz” ifadelerine yer verildi.




Muhabir: Ahmet Gökmen




