EMRE TORAMAN VE EKİBİYLE VEDA

Sezonun sona ermesiyle birlikte kulüpte önemli ayrılıklar yaşandı. Gebzespor’da Teknik Direktör Emre Toraman ve ekibiyle yollar resmen ayrıldı.

Whatsapp Image 2026 05 10 At 17.58.39

5 FUTBOLCUYA TEŞEKKÜR EDİLDİ

Kulüp tarafından yapılan açıklamada, sözleşmeleri sona eren futbolcular Mustafa Pektemek, Cenk Ahmet Alkılıç, Denizalp Özdemir, Kaan Kanak ve Yunus Karakaya’ya da teşekkür edildi.

Whatsapp Image 2026 05 10 At 17.58.48

KULÜPTEN TEŞEKKÜR MESAJI

Gebzespor’dan yapılan açıklamada, “Kulübümüz ile sözleşmeleri sona eren Teknik Direktör Emre Toraman ve ekibi ile futbolcularımız Mustafa Pektemek, Cenk Ahmet Alkılıç, Denizalp Özdemir, Kaan Kanak ve Yunus Karakaya’ya kulübümüze verdikleri emekler için teşekkür ediyor, yeni kariyerlerinde başarılar diliyoruz” ifadelerine yer verildi.

Whatsapp Image 2026 05 10 At 17.58.47

Whatsapp Image 2026 05 10 At 17.58.47 (1)

KOCAELİ’DE 56 SPORCU KORTA ÇIKTI
KOCAELİ’DE 56 SPORCU KORTA ÇIKTI
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2026 05 10 At 17.58.47 (2)

Whatsapp Image 2026 05 10 At 17.59.05

Muhabir: Ahmet Gökmen