Kocaeli Haber

GELECEĞİN KADIN GİRİŞİMCİLERİ PROGRAMI ÖDÜL TÖRENİ GEBZE'DE GERÇEKLEŞİYOR

Gebze Ticaret Odası, Gebze Teknik Üniversitesi ve GTÜ Teknopark iş birliğiyle hayata geçirilen "Geleceğin Kadın Girişimcileri Programı" kapsamında, yenilikçi fikirleri ve güçlü vizyonlarıyla öne çıkan kadın girişimciler ödüllerine kavuşuyor.

Abone Ol

TÖREN DETAYLARI VE YENİLİKÇİ PROJELER

Kadınların teknoloji ve girişimcilik ekosistemindeki rolünü güçlendirmeyi, genç girişimcilerin fikirlerini hayata geçirmelerine ve iş dünyasıyla buluşmalarına katkı sunmayı hedefleyen programın merakla beklenen ödül töreni, ekosistemin paydaşlarını bir araya getirecek. Etkinliğe dair temel bilgiler şu şekilde:

  • Tarih: 25 Haziran 2026 Perşembe

  • Cumartesi: 10.00

  • Yer: Gebze Ticaret Odası Konferans Salonu

Program kapsamında titizlikle değerlendirilen projeler; Yazılım ve yapay zekâ, biyoteknoloji, enerji, akıllı şehirler ve sürdürülebilir teknolojiler gibi geleceği doğrudan şekillendiren kritik teknoloji alanlarından seçildi.

GTO BAŞKANI ASLANTAŞ: "KADINLARIN ROLÜ BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR"

Projeye ve kadın girişimcilerin iş dünyasındaki konumuna ilişkin değerlendirmelerde bulunan Gebze Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Abdurrahman Aslantaş, desteklerini şu sözlerle ifade etti:

"Girişimcilik ekosisteminin güçlenmesinde kadınların üstlendiği rol büyük önem taşıyor. Geleceğin başarılı girişimcilerini desteklemeye ve onların yanında olmaya devam edeceğiz."

ÖDÜLLER VE GÜÇLÜ İLETİŞİM AĞI (NETWORKING)

Törenin sonunda dereceye giren vizyoner projeler ödüllendirilecek. Bunun yanı sıra katılımcılar; Yatırımcılar, girişimcilik uzmanları ve teknoloji dünyasının önemli temsilcileriyle bir araya gelerek fikir alışverişinde bulunma ve güçlü bir iş ağı kurma fırsatı yakalayacak.

Gebze Ticaret Odası, tüm üyelerini ve girişimcilik ekosistemine gönül veren tüm paydaşları bu anlamlı törene davet ediyor.