Farklı sosyal medya araçları ile karşılaştırıldığında kullanıcılar LinkedIni alanında tek olması yönü ile daha değerli buluyor.

SOSYAL MEDYA KULLANICILARINA GÖRE EN GÜVENILIR IÇERIKLERE LINKEDINDE ULAŞILIYOR

LinkedIn üyelerine göre bu mecrayı diğer sosyal medyalardan ayıran özellikler kendilerini geliştirmesine yardımcı olması sektörden güncel haberleri barındırması ve tecrübe bilgi deneyim ve başarı hikayelerine erişilebilen bir platform olması.

Diğer sosyal medya araçlarına göre kullanıcıların LinkedIni tercih etmelerinin en önemli sebebi GÜVENILIR IÇERIKLER BARINDIRMASI. İkinci sırada ise SADECE IŞ AMAÇLI KULLANILMASI geliyor. Kadınlar için güvenilir içerikler barındırması en yüksek skoru alırken erkekler için profesyonellerin bulunduğu bir network ağı olması en fazla skor alan neden olarak belirleniyor.

GÜNDE ORTALAMA 17 DAKIKA LINKEDIN

Kullanıcıların 24ü haftada 3-4 gün LinkedIne girerken 20si her gün LinkedInlerini kontrol ediyorlar. Özellikle 18-44 yaş grubunun ortalama girme sıklığı yaklaşık 27 gün olarak görülüyor. Kadınlar genel ortalamanın üzeri sıklıkta LinkedIne girmeyi tercih ediyor.

LinkedIn üyelerinin en aktif oldukları zaman aralığı 14:00-18:00 saatleri arası.

Genel ortalamadan farklı olarak 25-34 yaş grubunun en sık tercih ettiği zaman dilimi 12:00-14:00 saatleri arası.

YENI IŞ BAĞLANTILARI KURMAK IÇIN DOĞRU ADRES: LINKEDIN

Kullanıcıların LinkedIn kullanım amaçları incelendiğinde LinkedIn kullanma amacı ve sık kullanma nedeni olarak network oluşturmak/yeni iş bağlantıları kurmak ve yeniliklerden haberdar olmak dikkat çekiyor. Yaş gruplarına göre tercihlere bakıldığında 18-24 yaş grubunun yeniliklerden haberdar olmak için 35-44 yaş grubunun kendilerini geliştirmek için 45-54 yaş grubunun ise network oluşturmak için LinkedIni kullandığı görülüyor.

KULLANICILARIN ÇOĞU LINKEDIN REKLAMLARINI DIKKAT ÇEKICI BULUYOR

Kullanıcıların onlarca reklamla karşılaştığı günümüz dijital dünyasında pazarlamacıların en büyük sınavı kullanıcıların dikkatini çekebilmek. Araştırmanın en etkileyici sonuçlarından biri de LinkedIn kullanıcıların reklam tepkileri ile ilgili. Kullanıcıların yarısından fazlası tam olarak 56sı LinkedInde gördükleri reklamları dikkat çekici buluyor.

Dikkat çekici bulan kullanıcılar arasında yapılan incelemeye göre reklamların rahatsız edici bulunma oranı sadece 15. Burada kullanıcı deneyimini bozmayan görünürlüğü yüksek kullanıcı dostuve doğal reklam formatlarının etkisi büyük. Kullanıcıların 58i reklamları rahatsız edici bulmadıklarını belirtiyor.

ADCOLONY HAKKINDA

AdColony 1.4 milyar kullanıcı erişimi ile beraber dünyanın en büyük mobil reklam platformları arasında yer almaktadır. Mobil reklam sektörünü büyütme ana misyonu ile beraber kullanıcılara reklam anlamında en yüksek kalitede etkileşim ile ulaşmaya odaklanan Adcolony Fortune 500 içerisinde yer alan markaların ve dünyanın en çok kullanılan uygulamalarının 85inin güvenini sağlamıştır. Instant-Play mobil video reklam teknolojisi global performans bazlı reklam gücü yaratıcı kreatif mobil rich media çözümleri Top 1000 uygulama içerisinde kullanılan SDKsı ile beraber markaların tüketicilere onların hayatlarındaki en önemli ekran üzerinden ulaşmalarını sağlıyoruz. Yüzde 100 Opera ASA iştiraki olan Adcolony dünya çapında 20 ofisi ile beraber global bir organizasyon olarak hizmet vermektedir.

Kaynak: Haber Merkezi