Asayiş

İZMİT’TE KAZA SONRASI GERGİNLİK:“BURADA MOBESE VAR” DEDİ KADIN SÜRÜCÜYE BAĞIRDI

İzmit-İstanbul yan yol bağlantısında meydana gelen küçük çaplı trafik kazasının ardından sürücüler arasında gergin anlar yaşandı. Erkek sürücünün kadın sürücüye yönelik sert tavırları çevredeki vatandaşların tepkisini çekti.

Loading...

Abone Ol

İzmit-İstanbul istikametini birbirine bağlayan yan yolda bugün iş çıkışı saatlerinde meydana gelen küçük çaplı trafik kazası, kısa sürede tartışmaya dönüştü. Edinilen bilgilere göre seyir halindeki beyaz otomobili kullanan kadın sürücü, manevra yaptığı sırada siyah renkli aracın yan kısmına sürterek maddi hasara neden oldu. Kazanın ardından araçlarından inen sürücüler arasında tansiyon yükselirken, çevrede bulunan vatandaşlar yaşanan gerginliği şaşkınlıkla izledi.

“BURADA MOBESE VAR” DİYEREK TEPKİ GÖSTERDİ

Kaza sonrası aracından inen siyah otomobilin sürücüsü, yaşanan olayın ardından öfkeli tavırlar sergiledi. Kadın sürücüye yüksek sesle tepki gösteren erkek sürücünün, uzun süre çevrede bulunan güvenlik kameralarını işaret ederek “Burada MOBESE’ler var, her şey gözükür” şeklinde bağırdığı öğrenildi.

ÇEVREDEKİ VATANDAŞLAR GERGİNLİĞE TEPKİ GÖSTERDİ

Kazanın maddi hasarla atlatıldığı öğrenilirken, olay sırasında yaşanan sözlü tartışma çevrede bulunan vatandaşların da dikkatini çekti. Özellikle erkek sürücünün kadın sürücüye karşı sergilediği sert tavırlar, çevredeki bazı vatandaşların tepkisine neden oldu. Olayın büyümeden sona erdiği öğrenildi.