Kocaelispor Kulübü tarafından yapılan açıklamada, uzun süredir kulübün yanında yer alan Lastik-İş Sendikası’na desteklerinden dolayı teşekkür edildi. Açıklamada, sendikanın kulübe verdiği katkının önemine dikkat çekildi.
ALAATTİN SARI VE YÖNETİME VURGU
Açıklamada, Alaattin Sarı başta olmak üzere Lastik-İş Sendikası Yönetim Kurulu’na teşekkür edilerek, iş birliğinin yeni sezonda da devam edeceği ifade edildi.
DAYANIŞMA MESAJI VERİLDİ
İmzalanan iyi niyet zaptı ile kulüp ve sendika arasındaki mevcut dayanışmanın güçlenerek süreceği ve 2026-2027 sezonunda da devam edeceği vurgulandı.






