Mahalle Başkanlarını Çok Ararsınız!

Ahmet AKÇAALAN'ın Köşe Yazısı

Abone Ol

Partiler bir mahallenin,

En çok sevilen, en çok güvenilen abisini bulur.

Onu bulamayan kan kaybeder.

Yanlış tercih yapan kan kaybeder.

Sonuç sandığa yansır.

****

Ak Parti kurulduğundan bugüne mahalle başkanları kritik öneme sahip ve mahallenin abisi rolündedir.

O abi dinler,

Mahallenin sorunu ona gelir.

Ayna gibidir.

Çözüm aracıdır.

Yükü çekerler,

Yeri gelir mahallelisinden, yeri gelir ilçe başkanından, belediye başkanından fırça yerler.

Ama onları makamda göremezsiniz.

Üç dertleri vardır;

1-   Recep Tayyip Erdoğan

2-   Ak Parti

3-   Vatandaşa hizmet

Son günlerde Ak Parti Kocaeli siyasetinin bana göre en önemli başlığı bu olmalı…

Her ay bir iki tane mahalle başkanının istifasını duyuyoruz.

Son istifa açıklaması 7 yıldır yürüttüğü Ak Parti Fatih Sultan Mehmet Mahalle Başkanlığı görevini bırakan Hüseyin Yılmaz’dan geldi.

Yılmaz’ın açıklamasını hepiniz okumuşsunuzdur.

Kendisini tanımıyorum ama bir cümlesi çok önemli;

“Halkımıza hizmetkar olalım diye gayret ederken, sesimizi ilçe özelinde büyüklerimize iletemez olduk”

İşte bütün mesele bu…

Neredesin Ak Parti Kartepe İlçe Başkanı Sadık Yılmaz, neredesin Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman…

Nasıl oluyor da 7 yıldır mahalle başkanı olarak emek veren bir isim kendi ilçe başkanına, belediye başkanına ulaşamıyor.

Siz ne iş yapıyorsunuz?

Her şeyi İl Başkanı Mehmet Ellibeş’ten mi bekleyeceksiniz?

Benden demesi Hüseyin Yılmaz istifasından gerekli dersleri çıkartın derim.

Mahalle başkanlarından gelen sorunları çözün, ertelemeyin.

Mahalle başkanlarının elini güçlü tutun.

Ak Parti’ye gelmeyecek bir oyun sebebi olmayın.

Benden demesi bu işe yönelin.

Toparlamaya çalışın.

Partiye dertlenenlere, dertlenin.  

Ayrıca itiraf ediyorum, ilk defa sipariş üzerine köşe yazdım.

Mahalle başkanları bu konuya dikkat çekmemi rica etti.

Ve bir Ak Partili’nin analizini de size aktarmak istedim;

*En az beş güç merkezi oluştu. Herkes kendi kalesini daha güçlü hale getirmeye çalışıyor. İlçe başkanları, belediye başkanları bir taraf mevzi seçiyor. Bu iyi bir şey değil, teşkilatçılık ruhuna aykırı. Önce partim düsturuna aykırı, dava ruhuna aykırı.

Bir deli Ahmet AKÇAALAN yazar diyorlar,

Yazdım gitti…