Ekonomi

Millenicom’dan Müşterilerine Hızlı ve Pratik Çözüm: WhatsApp Destek Hattı

Alternatif telekom sektörünün öncülerinden Millenicomun Türkiyedeki internet servis sağlayıcı şirketler arasında bir ilke imza atarak kurduğu WhatsApp Destek Hattına olan ilgi her geçen gün artıyor.

Abone Ol

Bütünleşik telekom ve iletişim alanında yenilikçi hizmetler sunan Millenicomun Türkiyedeki internet servis sağlayıcı şirketler arasında bir ilke imza atarak hayata geçirdiği WhatsApp Destek Hattı uygulaması müşteriler tarafından büyük ilgi görüyor.

Uygulamaya Nisan 2017de başladıklarını söyleyen Millenicom Müşteri Hizmetleri Direktörü Birsen Çamurdan bu zamana kadar yaklaşık 100 bin müşteriye WhatsApp Destek Hattı üzerinden ulaştıklarını ifade etti. WhatsApp Destek Hattı telefon bilgisini projenin başından itibaren sadece masaüstü ve mobil web sitelerine eklediklerini bu sayede müşterilerin kendilerine çağrı merkezi yerine bu hattan ulaşmaya başladığını vurgulayan Çamurdan Müşterilerimiz halihazırda günlük hayatlarında da sıklıkla kullandıkları WhatsApp üzerinden bizimle iletişime geçmeyi tercih ediyor. Bu sayede taleplerini rahatlıkla iletme ve hızlıca cevap alma imkanı buluyorlar. Uygulamaya başladığımız ilk ayda ortalama 1.400 müşteriye hizmet veriyorduk. Projeyi Sosyal Medya ve Diğer kanalları kullanarak tüm müşterilerimize duyurmamız ile bu rakamı 10 bin 500 seviyesine çıkarmayı başardık dedi.

CLICK TO CHAT ÜZERINDEN WHATSAPP UYGULAMASI

WhatsApp Destek Hattı üzerinden en çok teknik destek fatura ve aktivasyon işlemleri için talep aldıklarını belirten Çamurdan sözlerini şöyle sonlandırdı 2018 Mayıs ayında mobil web sitemize Click to Chat uygulamasını entegre ettik. Sitemize girip WhatsApp ikonuna basanmüşterilerimiz numara tuşlamalarına gerek kalmadan IVR mantığı ile otomatik olarak WhatsAppa bağlanıyor. Bu uygulama WhatsApp Destek Hattımıza olan ilgiyi daha da artırdı müşteri memnuniyeti seviyemizi üst sıralara taşıdık. Millenicom olarak hedefimiz müşteri odaklı hizmet vermek. Önümüzdeki dönemde de yeni uygulamalarımızla bu hedef doğrultusunda çalışmalarımızı sürdüreceğiz.

Millenicomun 0539 333 0 333 numaralı WhatsApp Destek Hattı ile çağrı merkezi üzerinden yapılan işlemlerin neredeyse tamamı gerçekleştirilebiliyor. Hukuksal düzenlemeler nedeniyle WhatsApp üzerinden yapılamayan tek işlem olan taahhüt yenileme için ise bu hat üzerinden talep oluşturulabiliyor. Talebin ardından çağrı merkezi aboneye ulaşarak işlemleri tamamlıyor.

MILLENICOM TÜRKIYE HAKKINDA

Millenicom Türkiye kurulduğu 2004 yılından bu yana hem bireysel hem kurumsal müşterilerine tek elden bütünleşik telekom ve iletişim hizmetleri sunmaktadır. Bireysel kullanıcılara ADSL sabit telefon ve hem Türk Telekom hem Superonline altyapılarını kullanabilen Türkiye çapında çok geniş kapsamlı bir fiber ağ ile hizmet verirken kurumsal kullanıcılara da sabit telefon internet ve iş kalitesini yükselten uygun fiyat seçenekli hayat kolaylaştırıcı Bulut çözümler ile ulaşmaktadır. Teknoloji temelli ürünleri müşteri odaklı hizmetlere dönüştüren Millenicom Türkiye en iyi müşteri deneyimi sunma hedefiyle kaliteli dinamik ve hızlı hizmet vererek müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine anında cevap vermektedir.

2016 yılı başında hisseleri EWE Turkey Holding tarafından 100 satın alınan Millenicom Türkiye EWE AGnin enerji ve telekomünikasyon alanındaki zengin uluslararası deneyimini Türkiyedeki yerel uzmanlığıyla birleştirerek müşteri memnuniyetini daima ön planda tutan faaliyetlerine aralıksız devam etmektedir.