Kazım Kurt, Eskişehirspor’un üst lige çıkma şansını kaybetmesinin ardından çok sert açıklamalarda bulundu. Eskişehir Durum YouTube kanalında konuşan Kurt, Türkiye Futbol Federasyonu ve hakem kararlarını hedef alarak dikkat çeken ifadeler kullandı.

İBRAHİM BABUR GÖREVİNİ BIRAKTI
İBRAHİM BABUR GÖREVİNİ BIRAKTI
İçeriği Görüntüle

Eskişehirspor’un yaşadığı sürecin kabul edilemez olduğunu savunan Kazım Kurt, “Bu federasyonla lig olmaz, bu hakemlerle lig olmaz” sözleriyle tepkisini dile getirdi. Açıklamalarında yalnızca federasyonu değil, kulüp yönetimini ve siyasi çevreleri de eleştiren Kurt, Eskişehirspor’un mevcut yapıyla yoluna devam etmesinin doğru olmadığını savundu. Takımın ligden çekilmesi gerektiğini ifade eden Kurt, köklü bir yeniden yapılanma çağrısı yaptı.

Odunpazari Belediye Baskani Kazim Kurt Tan Tff Ye Dilekce 61B70Fc6 1833 4C35 9192 A1C609Ed8273

YAPILANMA GEREKİYOR

Kulübün geleceği için radikal kararlar alınması gerektiğini söyleyen Kurt, mevcut sistemin Eskişehirspor’a zarar verdiğini öne sürdü. Kazım Kurt, takım kadrosunda daha fazla Eskişehirli futbolcunun yer alması gerektiğini de vurguladı. Yerel değerlere yönelmenin önemine dikkat çeken Kurt, altyapıya dayalı bir yapılanmanın şart olduğunu belirtti. Eskişehirspor’un yeniden ayağa kalkabilmesi için şehirle bütünleşen bir kadro kurulması gerektiğini söyleyen Kurt’un açıklamaları sosyal medyada da geniş yankı uyandırdı.