Kaza, Aydın-Denizli Otoyolu üzerinde otomobil ile yolcu otobüsünün çarpışması sonucu otobüsün kontrolden çıkarak bariyerlere çarpmasıyla meydana geldi.
OLAY YERİNE ÇOK SAYIDA EKİP SEVK EDİLDİ
İhbar üzerine bölgeye sağlık ekiplerinin yanı sıra jandarma, AFAD AFAD ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, araçlarda bulunan yaralılara ilk müdahaleyi yaptı. Bölgede güvenlik önlemleri alınarak trafik kontrollü şekilde sağlandı.
YARALILAR HASTANELERE KALDIRILDI
Kazada biri ağır olmak üzere 20 kişi yaralandı. Yaralılardan 11’i ilk müdahalenin ardından ambulanslarla Denizli’deki hastanelere sevk edilirken, 9 kişi ise ambulanslar ve özel araçlarla Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Yaralıların tedavilerinin sürdüğü öğrenildi.
SORUŞTURMA BAŞLATILDI
Kazayla ilgili geniş çaplı inceleme başlatılırken, olayın oluş nedenine ilişkin çalışmaların sürdüğü bildirildi.