Bolu’da polis ekiplerinin gerçekleştirdiği şok trafik uygulaması sırasında ilginç anlar yaşandı. Sümer Mahallesi Cumhuriyet Caddesi üzerinde denetim yapan ekipleri gören bir sürücü, aracını çalışır vaziyette bırakıp kaçtı. Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerinin araç üzerinde yaptığı incelemelerde yüksek sesle müzik yayını yapıldığı ve teknik şartlara aykırı modifiye bulunduğu belirlendi. Bir süre sonra aracının yanına geri gelen sürücüye toplam 7 bin 248 lira idari para cezası uygulanırken, araç çekici yardımıyla otoparka götürüldü.

ŞOK TRAFİK UYGULAMASINDA DİKKAT ÇEKEN OLAY
Bolu İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde trafik güvenliğini sağlamak amacıyla denetimlerini sürdürüyor. Bu kapsamda Sümer Mahallesi Cumhuriyet Caddesi üzerinde akşam saatlerinde şok trafik uygulaması gerçekleştirildi. Cadde üzerinde seyreden araçlar tek tek durdurularak kontrol edilirken, uygulama sırasında dikkat çeken bir olay yaşandı.
14 ADV 275 plakalı aracın sürücüsü, polis ekiplerini fark edince aracını çalışır halde bırakıp olay yerinden uzaklaştı. Durum üzerine ekipler araç üzerinde detaylı inceleme başlattı. Yapılan kontrollerde aracın çevreyi rahatsız edecek şekilde yüksek sesle müzik yayını yaptığı ve teknik şartlara aykırı modifiye edildiği tespit edildi.
SÜRÜCÜYE 7 BİN 248 LİRA PARA CEZASI
Denetim sırasında olay yerinden kaçan sürücü, bir süre sonra aracının bulunduğu noktaya geri geldi. Polis ekipleri tarafından kimlik ve araç kontrolleri yapılan sürücüye çeşitli maddelerden toplam 7 bin 248 lira idari para cezası uygulandı.
Ekiplerin yaptığı işlemlerin ardından teknik şartlara uygun olmadığı belirlenen araç, çekici yardımıyla bulunduğu yerden kaldırıldı. Trafik ekiplerinin kent genelindeki denetimlerinin aralıksız devam edeceği öğrenildi.

TRAFİK DENETİMLERİ DEVAM EDİYOR
Bolu İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, özellikle modifiyeli araçlar, yüksek sesle müzik yayını yapan sürücüler ve trafik güvenliğini tehlikeye atan ihlallere yönelik denetimlerini sürdürüyor. Vatandaşların huzurunu bozabilecek uygulamalara karşı denetimlerin artırıldığı belirtilirken, sürücülere trafik kurallarına uyulması konusunda uyarılarda bulunuldu.
Yetkililer, teknik şartlara aykırı araç kullanımının hem trafik güvenliğini tehlikeye attığını hem de yasal yaptırımlara neden olduğunu hatırlatarak, kurallara uygun araç kullanımının önemine dikkat çekti.



