SEPAŞ Enerji, müşteri memnuniyetini odağına alan çağrı merkezi hizmetiyle 2025 yılının ilk yarısında dikkat çeken bir başarıya imza attı. Şirket, 444 5 186 numaralı çağrı merkezi üzerinden gelen 149 bin 179 çağrının yüzde 99,66’sını yanıtladı.
Çağrı Trafiği Yüzde 30 Arttı
2025’in ilk yarısında çağrı merkezine ulaşan 149 bin 179 çağrının 148 bin 77’si yanıtlandı. Böylece şirket, yüzde 99,66 gibi yüksek bir cevaplama oranına ulaştı. Aynı dönemde müşteri memnuniyet oranı ise yüzde 95 olarak gerçekleşti. 2024 yılının aynı dönemine göre çağrı trafiği yüzde 30 artmasına rağmen hizmet kalitesi yükselmeye devam etti.
İlk İletişimde Çözüm Sağlandı
SEPAŞ Enerji, gelen çağrıların yüzde 97’sine ilk iletişimde çözüm sunarak müşteri deneyimini güçlendirdi. 2024’ün ilk yarısında yanıtlanan çağrı oranı yüzde 99,57 iken, bu oran 2025’in ilk altı ayında yüzde 99,66’ya yükseldi.
Sektördeki Gücünü Pekiştirdi
Yenilikçi dijital çözümleri ve gelişen çağrı merkezi altyapısıyla hizmet veren SEPAŞ Enerji, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefliyor. Şirketin başarılı performansı, sektördeki konumunu güçlendirirken müşterilerine kesintisiz ve çözüm odaklı hizmet sunma vizyonunu da pekiştirdi.