KOCAELİ'DE VATANDAŞLAR SARSINTIYI HİSSETTİ

Merkez üssü Düzce olarak açıklanan deprem, özellikle Kocaeli'nin kuzey ve doğu ilçelerinde hissedildi. Sarsıntının ardından birçok vatandaş depremi hissettiklerini belirterek bilgi almak için AFAD ve Kandilli Rasathanesi'nin verilerini takip etmeye başladı.

OLUMSUZ BİR İHBAR BULUNMUYOR

Yetkililerden edinilen ilk bilgilere göre deprem sonrası bölgede olumsuz bir durum yaşanmadı. AFAD ve ilgili kurumların saha tarama çalışmalarını sürdürdüğü, gelişmelerin yakından takip edildiği bildirildi.

DEPREM BÖLGEDE KORKUYA NEDEN OLDU

Kuzey Anadolu Fay Hattı üzerinde bulunan Düzce ve çevresinde meydana gelen deprem, vatandaşlarda kısa süreli tedirginlik yarattı. Uzmanlar, deprem sonrasında resmi kurumların açıklamalarının takip edilmesi gerektiğini vurguluyor.

INSTAGRAM PLUS TÜRKİYE'DE ERİŞİME AÇILDI: İŞTE AYLIK FİYATI VE YENİ ÖZELLİKLERİ
INSTAGRAM PLUS TÜRKİYE'DE ERİŞİME AÇILDI: İŞTE AYLIK FİYATI VE YENİ ÖZELLİKLERİ
İçeriği Görüntüle

Ekran Görüntüsü 2026 06 24 091521

AFAD VERİLERİ