BAŞKAN İSMAİL PARLAK GÖREVİ BIRAKIYOR
Alikahyaspor’u başarıdan başarıya koşturan mevcut başkan İsmail Parlak, yalnız bırakılmalarına sitem ederek kongreye gideceklerini açıkladı. Parlak, ne bölge iş insanlarından ne Organize Sanayi Bölgelerinden (OSB) ne de belediyelerden gereken desteği alamadıklarını belirtti. Resmi kongre tarihinin üç beş gün içinde açıklanacağını duyuran Parlak ve yönetiminin, yeni dönemde aday olmayacağı ve görevi bırakacağı öğrenildi.
GELECEK BELİRSİZ, TEKNİK EKİP YOLAYRIMINDA
Muhteşem altyapı tesisleri ve her geçen gün büyüyen altyapı organizasyonuyla örnek bir kulüp haline gelen Alikahyaspor’da şimdi tam bir belirsizlik hakim. Kongre sonrası yeni başkanın kim olacağı ve yönetimin nasıl şekilleneceği muammasını koruyor. Kulübün içinde bulunduğu bu kaos ortamı, saha içini de vurdu. Takımı şampiyonluğa taşıyan başarılı teknik direktör Murat Son ve ekibinin, yaşanan belirsizlik nedeniyle şimdiden başka takımlarla anılmaya başladığı gelen bilgiler arasında.