12 yıllık görev süresi boyunca kulübün alt liglerden Süper Amatör Lig’e yükselmesinde ve burada kalıcı bir kulüp yapısı kazanmasında aktif rol oynayan Üzülmez, duygusal bir mesajla camiaya veda etti.
2. KÜME’DEN SÜPER AMATÖR LİG’E UZANAN BAŞARI ÖYKÜSÜ
Görev süresi boyunca yaşanan şampiyonluklara ve elde edilen başarılara değinen Cihaz Üzülmez, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"2014 yılında büyük bir heyecanla başladığım Arslanbey Organize Sanayispor yöneticiliği görevimden bugün itibarıyla ayrılmış bulunuyorum. Bu süreçte; 2. Küme, 1. Küme şampiyonlukları, Süper Amatör Lig’e yükselme ve kulübümüzün Süper Amatör Lig'de kalıcı, hedefleri olan bir yapıya kavuşmasında emeği geçen herkesle birlikte katkı sunmanın gururunu yaşadım."
"14 YILLIK HASRETE SON VERDİĞİMİZ SEZON UNUTULMAZDI"
Birlikte çalıştığı başkanlara, antrenörlere ve futbolculara teşekkür etmeyi ihmal etmeyen Üzülmez, Savaş Demir döneminde gelen şampiyonluğun kendisi için ayrı bir yeri olduğunu belirtti: Teşekkür Ettiği İsimler: İsmail Şahin, Şükrü Aslan, Nuri Batu (Eski Başkanlar), Sebattin Şahin ve yönetim kurulu üyeleri.
Unutulmaz Sezon: Savaş Demir yönetiminde, kulübün 14 yıllık Süper Amatör Lig hasretine son verilen tarihi sezon.
"BABA VATANIMIN KULÜBÜNÜ GURURLA TAKİP EDECEĞİM"
Kulübe olan bağının asla kopmayacağını vurgulayan Üzülmez, açıklamasını şu sözlerle noktaladı:
"Emek veren, destek olan ve bu yolculukta birlikte yürüdüğümüz herkese teşekkür ederim. Baba vatanı güzel mahallemin değerli kulübü Arslanbey Organize Sanayispor kulübümüzün başarılarını her zaman gururla takip edeceğim."