Bizim Toptanın Kamuoyu Bilgilendirme Platformuna KAP yaptığı açıklamaya göre şirketin 2018in ilk dokuz ayında elde ettiği toplam satış geliri 2017nin aynı dönemine göre yüzde 321lik oranda artışla 21 milyar TLden 27 milyar TLye yükseldi.

Müşterisinin her zaman yanında ve destekçisi olan Bizim Toptan hem kurumsal hem bireysel müşteri sayısındaki artışla yılın ilk dokuz ayında geçen yılki 889 bin müşteriden 1 milyon 180 bini aşkın müşteriye ulaştı.

Şirket son bir yıldır satış stratejisinde gerçekleştirdiği iyileştirmeler sonucunda tüm kârlılık oranları üzerinde olumlu sonuçlar elde etti:

FAVÖK tutarı ilk dokuz ayda 989 milyon TL FAVÖK marjı ise yüzde 36 olarak gerçekleşti.

Bizim Toptanın 2018in dokuz aylık döneminde net kârı 147 milyon TLye ulaştı.

ENFLASYONLA TOPYEKÜN MÜCADELEYE DESTEK

Ticarete Toptan Destek kampanyası ile Eylül ayından bu yana müşterilerine uygun fiyatlarına ek destek kampanyaları yapan Bizim Toptan Enflasyonla Topyekün Mücadele Programı kapsamında birçok ürününde de ayrıca yüzde 10un üzerinde indirime gitti.

SEÇ MARKETLERE DESTEK SÜRÜYOR

En avantajlı fiyatlar ve kampanyalarla ticaretin her zaman yanında olan Bizim Toptan iş ortaklığı mal tedarik sistemi SEÇ Marketler ile de geleneksel kanalı desteklemeye devam etti. Bu kanaldan yapılan alışverişin tutarı ilk dokuz ayda bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 57 oranında artarak 1984 milyon TLye ulaştı.

BIZIM TOPTAN SATIŞ MAĞAZALARI HAKKINDA:

2001 yılında 14 mağaza ile faaliyetlerine başlayan Bizim Toptan Satış Mağazaları 69 ilde 175 mağazasıyla Cash Carry Organize Toptan Ticaret sektöründe mağaza sayısı bakımından en büyük ve erişilebilirlik açısından en yaygın firmadır. Şirket gıda alkolsüz içecek tütün mamulleri temizlik kişisel bakım kağıt ürünleri gibi ana ürün kategorilerinde Türkiyede faaliyet gösteren çok uluslu ve uluslararası firmalarla birlikte saygın ve ticari itibarı yüksek firmaların da markalı ve tüketici nezdinde bilinirliği yüksek ürünlerinin hızlı tüketim sektöründe yaygın müşteri ağına toptan satışını yapmaktadır. Şirketin ana müşterileri toptancılar tüccarlar bakkallar marketler süpermarketler ihtisaslaşmış perakendeciler HoReCa Otel restoran ve kafeler ve kurumsal şirketlerden oluşmaktadır. Bizim Toptan müşterilerine ülke genelinde yaklaşık 4700 lider marka ve özgün marka çeşitleriyle toptan satış gerçekleştirmektedir. Bizim Toptan Borsa İstanbulda BIZIM koduyla işlem görmektedir. Seç Marketler Bizim Toptan Satış Mağazalarının 2014 yılında bünyesine kattığı ve ana tedarikçisi olduğu iş ortaklığı modelidir. Seç Marketlerin işleyişi Bizim Toptanın sahip olduğu geniş ürün portföyü ve satın alma gücü ile sistem kapsamındaki marketlere avantajlı fiyatlardan mal ve hizmet sunulması temeline dayanmaktadır.

Kaynak: Haber Merkezi