WhatsApp ihbar hattımıza ulaşan hasta yakını, yaklaşık 3 gündür Kocaeli Şehir Hastanesi Çocuk Sağlığı Servisi 3’te bulunduğunu ifade ederek yaşanan duruma tepki gösterdi. Hasta yakını mesajında, akşam saatlerinde gelen yemeklerin bırakıldığı alan nedeniyle büyük bir şok yaşadığını dile getirdi.

Kocaeli̇ Şehi̇r Hastanesi̇’nde Şok İddi̇a! “Yemeği̇ Tibbi̇ Atik Kutusuna Koymuşlar”7 (1)

“KİRLİ TEPSİLER KALDIRILMADI” İDDİASI

İddiaya göre servis görevlileri, öğle yemeğine ait kirli tepsileri uzun süre bulunduğu yerden kaldırmadı. Aynı alana daha sonra akşam yemeklerinin bırakıldığı öne sürüldü. Yenilecek yemeklerin tıbbi atık kutusunun bulunduğu bölgeye bırakılması tepkiye neden oldu. Olayın ardından hasta yakınları duruma ilişkin yetkililerden açıklama beklediklerini ifade etti.

AK PARTİ GENEL MERKEZİNDEN VALİ AKTAŞ'A ÖZEL SELAM
AK PARTİ GENEL MERKEZİNDEN VALİ AKTAŞ'A ÖZEL SELAM
İçeriği Görüntüle

Kocaeli̇ Şehi̇r Hastanesi̇’nde Şok İddi̇a! “Yemeği̇ Tibbi̇ Atik Kutusuna Koymuşlar”7 (2)