“16 YIL SONRA SÜPER LİG’DE OLMANIN SEVİNCİNİ YAŞIYORUZ”

Maç öncesinde konuşan bir Kocaelispor taraftarı, takımına olan güvenini dile getirerek şu ifadeleri kullandı:
“İç saha maçını almamız gerekiyor. 16 yıl sonra Süper Lig’e çıkmış olmanın büyük bir sevinci var. İnşallah galip geleceğiz. Takımımıza güveniyoruz ve büyük ihtimalle alacağız diyoruz.”

Yeşil-siyahlı taraftarların stat çevresindeki coşkusu dikkat çekerken, tribünlerin karşılaşma saatinde tamamen dolması bekleniyor.

SELÇUK İNAN, ONU İSTİYOR! KOCAELİSPOR TRANSFER İÇİN HAREKETE GEÇTİ!
SELÇUK İNAN, ONU İSTİYOR! KOCAELİSPOR TRANSFER İÇİN HAREKETE GEÇTİ!
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2026 05 09 At 18.03.36 (1)

Muhabir: Bidar Yağmur Tarhan