“16 YIL SONRA SÜPER LİG’DE OLMANIN SEVİNCİNİ YAŞIYORUZ”
Maç öncesinde konuşan bir Kocaelispor taraftarı, takımına olan güvenini dile getirerek şu ifadeleri kullandı:
“İç saha maçını almamız gerekiyor. 16 yıl sonra Süper Lig’e çıkmış olmanın büyük bir sevinci var. İnşallah galip geleceğiz. Takımımıza güveniyoruz ve büyük ihtimalle alacağız diyoruz.”
Yeşil-siyahlı taraftarların stat çevresindeki coşkusu dikkat çekerken, tribünlerin karşılaşma saatinde tamamen dolması bekleniyor.