Gençlik ve Spor Bakanlığı bünyesinde düzenlenen Karate Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Türkiye Şampiyonası Kocaeli İl Seçmeleri, 20 Haziran Cumartesi günü İzmit Şehit Polis Recep Topaloğlu Spor Salonu’nda gerçekleştirildi. Kıyasıya geçen müsabakalara katılan Körfez Gençlerbirliği Spor Kulübü sporcuları, gösterdikleri başarılı performansla dereceye girerek madalya kürsüsünde yer almayı başardılar.
KÖRFEZ GENÇLERBİRLİĞİ'NDEN 3 MADALYA
Turnuvada fırtına gibi esen Körfez Gençlerbirliği’nin genç karatecileri, kulüplerine toplamda 3 madalya kazandırdı. Şampiyonada kürsüye çıkan sporcular ve başarıları şu şekilde sıralandı:
-
Elif Ecrin Baharoğlu (2013 Doğumlu): 45 kilogramda Şampiyon
-
Sarp Karagöz (2013 Doğumlu): 52 kilogramda Üçüncü
-
Alperen Köse (2012 Doğumlu): +55 kilogramda Üçüncü
KOCAELİ'Yİ TÜRKİYE ŞAMPİYONASI'NDA TEMSİL EDECEK
Elde edilen bu gurur verici sonuçların ardından, kendi kilosunda Kocaeli şampiyonu olan Elif Ecrin Baharoğlu, Kocaeli İl karma takımına seçilmeye hak kazandı. Genç ve yetenekli sporcu, ilimizi grup müsabakalarında ve Türkiye Şampiyonası'nda temsil etme hakkı elde etti.