Emekli vatandaş, röportajda şu ifadeleri kullandı:

“Açım diyenlerin cebinde en son model telefon var. Hiç aç insan yok. Memlekette araba park edecek yer kalmadı. Bu ülke 20 sene önce böyle miydi? ‘Açız, açız, açız…’ Zıkkımın kökünü yiyin.”

İHRACAT FİYATLARI YÜKSELDİ, TÜKETİCİ GÜVENİ ARTTI! İŞTE HAZİRAN VE MAYIS VERİLERİ
İHRACAT FİYATLARI YÜKSELDİ, TÜKETİCİ GÜVENİ ARTTI! İŞTE HAZİRAN VE MAYIS VERİLERİ
İçeriği Görüntüle

Söz konusu açıklamalar kısa sürede sosyal medyada gündem olurken, kullanıcılar arasında farklı görüşler ortaya çıktı. Bazı vatandaşlar emeklinin sözlerine destek verirken, bazıları ise ülkedeki ekonomik koşulların göz ardı edildiğini savundu.