Kocaeli'de Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü sorumluluğunda yürütülen Gebze Kavşağı ile İzmit Kavşağı arasındaki TEM Otoyolu ve bağlantı yollarındaki üstyapı iyileştirmesi ile büyük onarım inşaatı yapım çalışmaları hız kesmeden devam ediyor.
KOL-4 BAĞLANTISI 31 TEMMUZ'A KADAR KAPALI OLACAK
Valilikten yapılan basın duyurusuna göre, TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı ile Doğu Hereke Kavşağı arasında sürdürülen yenileme çalışmaları nedeniyle trafik akışında önemli bir düzenlemeye gidildi. Bu kapsamda, Osmangazi Köprüsü istikametinden gelerek TEM Otoyolu Ankara istikametine bağlanan Muallimköy Kavşağı Kol-4 (Dilovası - Ankara ayrım kolu), 22 Haziran 2026 ile 31 Temmuz 2026 tarihleri arasında araç trafiğine kapatılacak.
SÜRÜCÜLERE "TRAFİK İŞARETLERİNE UYUN" UYARISI
Gerçekleştirilecek üstyapı çalışmaları esnasında, bölgede gerekli tüm emniyet tedbirlerinin alınacağı ve onaylı trafik projesine uygun olarak gerekli trafik işaretlemelerinin yapılacağı belirtildi. Yetkililer, olası mağduriyetlerin ve kazaların önüne geçilebilmesi adına sürücülerin yol üzerindeki trafik işaret ve işaretçilerine titizlikle uymaları gerektiği konusunda uyarılarda bulundu.





