Survivor’da haftanın ikinci dokunulmazlık oyunu izleyicilere yine heyecan dolu anlar yaşattı. Ünlüler ve Gönüllüler takımları, eleme potasına girmemek için zorlu parkurda karşı karşıya geldi. Mücadele boyunca yarışmacılar hem hız hem de denge oyunlarında üstünlük kurmaya çalıştı. Kritik eşleşmelerin öne çıktığı gecede, son sayılar yarışmanın kaderini belirledi. Dokunulmazlığı kaybeden takım ise ada konseyinde yeni eleme adayını belirlemek zorunda kaldı.
SURVİVOR’DA DOKUNULMAZLIK OYUNUNU KİM KAZANDI?
12 Mayıs 2026 Salı akşamı yayınlanan Survivor bölümünde haftanın ikinci dokunulmazlık oyunu oynandı. Parkur boyunca iki takım da büyük bir mücadele ortaya koyarken, özellikle final eşleşmeleri nefes kesti. Yarışmacılar zaman zaman sakatlık riski yaşasa da oyundan kopmadı.
Gecenin sonunda üstün performans sergileyen mavi takım, haftanın ikinci dokunulmazlığını kazandı. Böylece mavi takım üst üste ikinci kez dokunulmazlık sevinci yaşarken, kırmızı takımın ada konseyine gitmesi kesinleşti.
SURVİVOR’DA ELEME ADAYI AÇIKLANDI MI?
Dokunulmazlık oyununun ardından gözler ada konseyine çevrildi. Yarışmacılar bireysel stratejilerini belirlerken, takım içindeki gerilim de dikkat çekti. Özellikle son günlerde yaşanan fikir ayrılıklarının oylamaya nasıl yansıyacağı merak konusu oldu.
Survivor’da haftanın ikinci eleme adayı ise henüz açıklanmadı. Yeni eleme adayının ilerleyen saatlerde netleşmesi bekleniyor. Açıklamanın ardından eleme potasındaki dengelerin değişebileceği konuşuluyor.
SURVİVOR ELEME POTASINDA KİM VAR?
Survivor’da haftanın ilk eleme adayı Barış olmuştu. İlk dokunulmazlık oyununu kaybeden takımın yaptığı oylama sonucunda potaya giren Barış, yeni adayın belirlenmesini bekliyor.
Öte yandan yarışmaya veda eden son isim Seda olmuştu. Yeni haftada oynanacak oyunlar ve yapılacak konseyler, Survivor’daki rekabeti daha da sert hale getirecek gibi görünüyor.





