Hiçbir trafik hesabı yapılmadan atıldığı iddia edilen bu adım, sahil trafiğini içinden çıkılmaz bir hale getirirken, gözler Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer'e çevrildi. İşte Değirmendere'de isyana sebep olan trafik kaosunun detayları...
YAYALAR İÇİN YETERLİ ALAN VARKEN YENİ KALDIRIM KİME HİZMET EDİYOR?
Bölge sakinlerinin ve sürücülerin en büyük tepkisi "plansızlığa" yönelik oldu. Değirmendere sahil bandında yayalar için halihazırda oldukça geniş ve ferah bir geçiş alanı bulunmasına rağmen, yolun karşı tarafına yeni bir kaldırım inşa edilmesi büyük tartışma yarattı. Vatandaşlar, bu uygulamanın hiçbir trafik etüdü yapılmadan, bölgenin dinamikleri göz ardı edilerek masa başında alınmış bir karar olduğunu savunuyor.

YOL DARALDI, OTOPARKA DÖNDÜ: İKİ ARAÇ YAN YANA GEÇEMİYOR!
Yeni kaldırımın inşasıyla birlikte patlak veren en büyük kriz, trafik akışının tamamen durma noktasına gelmesi oldu. Daralan yolda, yeni yapılan alanın bir de gayriresmi araç parkına dönüşmesiyle birlikte mevcut gidiş-dönüş güzergahı adeta dar bir sokağa dönüştü. Gelinen noktada yolda iki aracın yan yana geçmesi imkansız hale gelirken; sonuç tam anlamıyla çileden çıkaran bir trafik, bitmek bilmeyen sıkışıklık ve kaos oldu.
https://www.facebook.com/share/v/1EG4PeBDxq/
GÖLCÜK BELEDİYE BAŞKANI ALİ YILDIRIM SEZER'E AÇIK ÇAĞRI!
Yaşanan bu büyük mağduriyetin ardından vatandaşlar, yetkilileri klimalı odalarından çıkıp sahayı incelemeye davet ediyor. "Masa başında değil, sahada düşünülerek karar alınmalı. Yapılan her düzenleme çözüm üretmeli, yeni sorunlar yaratmamalı" diyerek tepkilerini dile getiren bölge halkı, doğrudan Gölcük Belediyesi'ne seslendi.
Gölcük Belediye Başkanı Sayın Ali Yıldırım Sezer’e yapılan açık çağrıda, sahil trafiğini kilitleyen bu yanlış uygulamanın acilen yeniden değerlendirilmesi ve hayatı felç eden bu yanlıştan derhal dönülmesi talep ediliyor.




