Gündem

SURVIVOR’DA KİM ELENDİ? 10 MAYIS 2026’DA ADAYA VEDA EDEN İSİM BELLİ OLDU

TV8’in ilgiyle takip edilen yarışması Survivor 2026’da 10 Mayıs akşamı hem ödül oyunu heyecanı hem de eleme düellosu gecesi yaşandı. Gönüllüler takımının kazandığı gecede, kadın yarışmacılar arasındaki düello sonrası adaya veda eden isim netleşti.

Abone Ol

Survivor 2026’da heyecan hız kesmeden devam ediyor. 10 Mayıs Pazar akşamı yayınlanan yeni bölümde yarışmacılar önce büyük ödül oyunu için parkura çıktı, ardından eleme düellosunda kalma savaşı verdi. Gecenin sonunda ise bir yarışmacı Survivor hayallerine veda etti.

ÖDÜL OYUNUNU GÖNÜLLÜLER TAKIMI KAZANDI

Haftanın en kritik mücadelelerinden biri olan ödül oyununda Ünlüler ve Gönüllüler takımları karşı karşıya geldi. Nefes kesen mücadele bayrak yarışına kadar uzarken, parkurda üstün performans sergileyen Gönüllüler takımı gecenin kazananı oldu.

Galibiyetle birlikte moral depolayan Gönüllüler, ödülün de sahibi olarak önemli bir avantaj elde etti.

ELEME DÜELLOSUNDA KRİTİK EŞLEŞMELER

Ödül oyununun ardından gözler kadın yarışmacılar arasındaki eleme düellosuna çevrildi. Bu hafta potada yer alan yarışmacılar adada kalabilmek için parkurda mücadele etti.

Düello eşleşmeleri şu şekilde gerçekleşti:

  • Nagihan – Seda
  • Beyza – Sude

DÜELLOYU KAZANAN İSİMLER BELLİ OLDU

Gecenin dikkat çeken düellolarında rakiplerine üstünlük kuran Nagihan ve Sude, mücadeleleri kazanarak Survivor’daki yoluna devam etmeyi başardı.

Bu sonuçların ardından Beyza ve Seda eleme riskiyle karşı karşıya kaldı.

SURVIVOR’A VEDA EDEN İSİM SEDA OLDU

Yapılan performans değerlendirmesi ve düello sonuçlarının ardından Survivor 2026’ya veda eden yarışmacının Seda olduğu açıklandı.

Meşalesini söndürerek adaya veda eden Seda, takım arkadaşlarıyla duygusal anlar yaşadı. Seda vedasında, “Burada olmak harika bir tecrübeydi, arkadaşlarıma başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.