Gölcük Belediyesi, zaman içerisinde yıpranan çöp konteynerlerini geri dönüştürerek yeniden kullanıma kazandırıyor. Belediye ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarla hem kamu kaynaklarının verimli kullanılması sağlanıyor hem de çevre temizliğine katkı sunuluyor.
YIPRANAN KONTEYNERLER YENİLENİYOR
Gölcük Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, merkez ve kırsal mahallelerde zamanla eskiyen çöp konteynerlerini tespit ederek bakım-onarım sürecine alıyor.
Doğal koşullar ve yoğun kullanım nedeniyle paslanan veya zarar gören konteynerler, belediyenin makine ikmal sahasındaki onarım atölyesinde yenileniyor.
KAYNAK, TEMİZLİK VE BOYAMA YAPILIYOR
Bakım sürecinde konteynerler kaynak işlemleriyle onarılıyor, ardından temizlik ve boyama işlemlerinden geçirilerek yeniden kullanıma hazır hale getiriliyor.
Tamiri mümkün olmayan konteynerlerin yerine ise yenileri yerleştiriliyor.
KONTEYNERLER DÜZENLİ OLARAK DEZENFEKTE EDİLİYOR
Bakım çalışmalarının yanı sıra ilçe genelindeki yaklaşık bin çöp konteyneri düzenli periyotlarla yerinde yıkanarak dezenfekte ediliyor.
Bu uygulamayla kötü kokuların önüne geçilirken, halk sağlığının korunmasına da katkı sağlanıyor.
BAŞKAN SEZER: “KAYNAKLARIMIZI TASARRUFLU KULLANIYORUZ”
Ali Yıldırım Sezer, yürütülen çalışmalarla ilgili yaptığı açıklamada kaynakların verimli kullanılmasına önem verdiklerini belirtti.
Başkan Sezer, “Temiz bir Gölcük için kaynaklarımızı tasarruflu kullanıyor; onarıyor, boyuyor, yeniliyor ve yeniden hizmete sunuyoruz. Daha yaşanabilir bir gelecek için üretmeye, dönüştürmeye ve korumaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.