Gündem

SURVİVOR’DA 2. ELEME ADAYI BELLİ OLDU! 5 MAYIS SURVIVOR ELEME POTASINA KİM GİTTİ?

Survivor 2026’da haftanın ikinci dokunulmazlık oyunu nefesleri kesti. Kırmızı takım finalde kazanan taraf olurken, Mavi Takım’da eleme stresi yaşandı. Konsey sonrası haftanın 2. eleme adayı da netleşti.

Abone Ol

TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor 5 Mayıs Salı bölümü, izleyicilere yine heyecan dolu anlar yaşattı. Haftanın ikinci dokunulmazlık oyununda Ünlüler ve Gönüllüler takımı zorlu parkurda karşı karşıya gelirken, gecenin sonunda kazanan taraf kırmızı takım oldu. Dokunulmazlığı kaybeden Mavi Takım’da ise konsey heyecanı yaşandı.

DOKUNULMAZLIK OYUNUNU ÜNLÜLER TAKIMI KAZANDI

Survivor’da haftanın ikinci dokunulmazlık mücadelesi büyük çekişmeye sahne oldu. Yarışmacılar parkurda hız ve denge mücadelesi verirken, final etabında karşı karşıya gelen isimler Nobre ve Can oldu.

Kritik atışlarda üstünlük sağlayan Ünlüler Takımı, mücadeleyi 12-10 kazanarak dokunulmazlığın sahibi oldu. Böylece kırmızı takım rahat bir nefes alırken, Gönüllüler Takımı ada konseyine gitmek zorunda kaldı.

SURVİVOR’DA 2. ELEME ADAYI SEDA OLDU

Dokunulmazlığı kaybeden Gönüllüler Takımı’nda kadın yarışmacılar için oylama yapıldı. Konseyde çıkan oylar sonrası haftanın ikinci eleme adayı Seda oldu.

Bu sonuçla birlikte Survivor’da bu haftanın eleme potasında yer alan isimler Beyza ve Seda olarak kesinleşti.

MAVİ TAKIMDA GERİLİM YÜKSELİYOR

Peş peşe alınan mağlubiyetler sonrası Mavi Takım’da morallerin düştüğü gözlenirken, ada konseyindeki oylama takım içindeki gerilimi de artırdı. Survivor’da haftanın kalan dokunulmazlık oyunları ve yeni eleme adaylarının kim olacağı ise şimdiden merak konusu oldu.